To jaką formę przyjmiemy zależy od branży w jakiej się obracamy oraz pomysłu na kreowanie spójnego wizerunku.
Osoba będąca głową firmy, przedstawicielem, handlowcem, reprezentując prowadzoną działalność ma znaczący wpływ na postrzeganie marki przez innych. To w jaki sposób rozpowszechnia swój wizerunek czy to po przez oficjalną stronę internetową, materiały promocyjne lub portale społecznościowe może wpłynąć na zachowania przyszłych klientów, pracowników czy podmioty współpracujące.
Portret biznesowy
Formalny w naszym naturalnym otoczeniu podczas pracy, bądź mniej formalny odwołujący się do naszej osobowości, przekonań, hobby, pokazujący nasze wartości, którymi kierujemy się w życiu.
Portret biznesowy
Wykorzystanie w materiałach promocyjncyh
Dla jednych najlepszym rozwiązaniem będzie typowy portret w garniturze, dla innych niezobowiązującym stroju, a jeszcze dla zapewne wąskiej grupy odbiorców najbardziej właściwym okazuje się awangardowa kreacja.
Portret biznesowy tak jak inne rodzaje portretu musi spełnić określoną rolę – pokazać osobę fotografowana w korzystny dla niej sposób.
Najczęstsze zastosowanie tego rodzaju fotografii:
- by stworzyć lub wzmocnić swój wizerunek
- do artykułów w magazynach i na stronach branżowych
- dla agencji PR-owych
- do wszelkich materiałów firmowych (katalogi, foldery, wizytówki, strony internetowe, prezentacje)