Prezentacja produktów po przez ich fotografie jest najczęściej stosowaną metodą. Ich jakość przekazuje nie tylko informacje dotyczące danego produktu, ale również wpływa na postrzeganie sprzedawcy, którym nierzadko jest sam producent. Wzbudzające emocje fotografie rodzące potrzeby zakupowe to rodzaj fotografii podkreślający użyteczność produktów, niekiedy pokazujących nawet techniczne aspekty, a jednocześnie odnoszący się do sfery emocjonalnej Klientów.
Fotografia produktowa
W dzisiejszym świecie jesteśmy otaczani przez masę przedmiotów tych bardziej potrzebnych i tych zupełnie zbędnych. Ktoś je musiał dla nas zaprojektować, wyprodukować i zakomunikować o chęci sprzedaży, aż w końcu trafiły do nas.
Fotografia produktowa
Co robimy?
Wykonujemy zdjęcia do wszelkich materiałów reklamowych. Dostarczamy wyretuszowane jak i pozbawione obróbki zdjęcia.
Najczęstsze cele użycia fotografii produktów :
- na potrzeby kampanii reklamowych
- na potrzeby e-commerce
- do folderów i katalogów
- do reklam prasowych
- do kampanii internetowych